خبر
موج جديدي در بانک کشاورزي براي جلب رضايت مشتري ايجاد شده است
گروه بنگاه ها- دکتر محمد طالبي رييس هيات مديره و مديرعامل بانک کشاورزي گفت: در حوزه رقابتي براي جلب نظر مشتريان، نظرات کارکنان شعب به دليل اينکه با مشتريان در تماس هستند اهميت بيشتري دارد.
به گزارش روابط عمومي بانک کشاورزي، دکتر طالبي روز چهارشنبه سيزدهم آذرماه که از طريق ويدئو کنفرانس در دومين روز از چهارمين همايش مديريت ارتباط با مشتري اين بانک سخن مي گفت با اعلام مطلب فوق افزود: موج جديدي در بانک کشاورزي براي رضايت مشتري ايجاد شده که اين حرکت نياز امروز بانک است.
وي با بيان اينکه بانک کشاورزي به عنوان يک بانک شناخته شده با قدمت طولاني است که شاکله تصويري آن در ذهن مشتري شکل گرفته گفت: تصوير مثبت مشتري ما را در ادامه مسير کمک مي کند. دکتر طالبي افزود: مشتريان اعتباري امتياز بزرگي براي بانک کشاورزي به شمار مي آيند و اگر قرار است قدمي در حوزه ارتباط با مشتريان برداريم گام نخست توجه به اين دسته از مشتريان است. وي مشتري را بهترين ابزار پيام رساني خدمات در بانک دانست و تصريح کرد: رضايت مشتريان يکي از ضرورت هاي بانک است و بهترين اقدام فراهم کردن شرايط مناسب براي بالابردن رضايت مشتريان کنوني است. دکتر طالبي اضافه کرد: براي دستيابي به اين هدف بهترين و موثرترين کساني که مي توانند نقش اساسي ايفا کنند کساني هستند که در شعب به عنوان نقطه تماس با مشتري فعاليت مي کنند زيرا از تمام ويژگي هاي فرهنگي و اجتماعي منطقه خود آگاهي دارند.
مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده موسسه اعتباري توسعه برگزار شد
گروه بنگاه ها - مجامع عمومي عادي به طور فوق العاده موسسه اعتباري توسعه با حضور 5/85 درصد از صاحبان سهام اين موسسه برگزار شد. عليرضا هاديان همداني، مديرعامل موسسه اعتباري توسعه با اشاره به زمان برگزاري اين مجمع پس از 2 سال به دليل مشکلات موجود برسر راه موسسه، به عملکرد سه ماهه خود در اين پست و روند روبه رشد منابع موسسه اشاره کرد. هاديان همداني که به عنوان رييس مجمع نيز در اين جلسه حضور داشت، افزود: اين مجموعه با استفاده از يک تيم حرفه اي و مجرب شاهد رشد منابع بانک بوده است. همچنين در پي استعفاي حسابرس و بازرس قانوني در اين جلسه، موسسه هشيار به عنوان حسابرس و بازرس اصلي و موسسه ارقام نگر آريا به عنوان بازرس علي البدل انتخاب شدند.
رونمايي از سامانه جديد «اس ام اس بانک» اقتصادنوين
گروه بنگاه ها - در ادامه معرفي خدمات نوين نخستين بانک خصوصي کشور در عرصه خدمات الکترونيکي، سامانه جديد «اس ام اس بانک» اقتصادنوين رونمايي شد.
به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، سامانه جديد اس ام اس بانک، خدمات جديد و متنوعي به کاربران ارائه مي کند که سهولت دسترسي به اين خدمات از جمله مزيت هاي خدمت جديد بانک اقتصادنوين است.
خدمت اس ام اس بانک اقتصادنوين خدمات متنوعي به کاربران ارائه مي کند که از جمله آن مي توان به آگاهي از نرخ ارز، نرخ سود سپرده ها، اطلاعات شعب، دريافت موجودي حساب و گردش سپرده، دريافت صورت وضعيت چک، فهرست تسهيلات مشتري و دريافت مشخصات تسهيلات دريافتي مشتري، فهرست کارت هاي مشتري، مسدود نمودن کارت و امکان تغيير زبان پاسخ اشاره کرد.
سامانه جديد اس ام اس بانک اقتصادنوين از طريق تلفن همراه خدمات مورد نياز مشتريان را تامين مي کند.
علاقه مندان مي توانند با مراجعه به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور نسبت به دريافت اين خدمت جديد اقدام کنند، ضمن اينکه کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين نيز با شماره 48031000-021 آماده پاسخگويي درخصوص خدمت جديد اين بانک هستند.
رييس اداره کل بانکداري نوين خبر داد: راه اندازي خدمت جديد ارسال پيامک آني تراکنش هاي بانک سپه به صورت آنلاين
گروه بنگاه ها - خدمت ارسال پيامک آني تراکنش هاي بانکي بانک سپه با ويژگي هاي جديد به صورت آنلاين راه اندازي شد.
رييس اداره کل خدمات فناوري اطلاعات و توسعه بانکداري نوين بانک سپه گفت: خدمت ارسال پيامک آني تراکنش هاي بانکي بانک سپه با ويژگي هاي جديد به صورت آنلاين راه اندازي شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک سپه، حسين صلواتي گفت: بانک سپه در راستاي گسترش فزاينده خدمات بانکداري الکترونيکي تصميم بر آن گرفته است که خدمت ارسال پيامک آني تراکنش هاي بانکي را براي مشتريان ارزش آفرين بانک با دو هدف مديريت بر روي حساب هاي خود و نيز جلوگيري از سوءاستفاده احتمالي (بالاخص ناشي از خدمات الکترونيک)، به صورت آنلاين راه اندازي کند. به اين ترتيب همزمان با انجام تراکنش هاي خاصي که توسط مشتري از قبل تعيين شده است، پيامک آنلاين براي مشتريان بانک ارسال خواهد شد.
منبع : روزنامه دنياي اقتصاد، شماره 3084
این وبلاگ دربرگیرنده مطالب مختلفه و گاهاً بر اساس مطالب علمی بارگذاری میشه. دوستانی که به این محل سرک میکشن ازشون ممنون میشم اگه نظرشونو بنویسن